نقد و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW330
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور Panasonic PT-RW330 یک انتخاب ایده ال برای جلسات اداری است و برای نمایش تصویر در محیط های تجاری و تبلیغاتی کارایی بالایی دارد. پروژکتور مدل PT-RW330 از منبع نوری لیزری برای نمایش تصویر بهره می برد در نهایت نیاز به تعویض لامپ و فیلتر هوا نخواهد داشت. ما ویژگی ها و قابلیت این دستگاه را از سایت ایده برتر پارسیان و ایده آل گستر بررسی می کنیم و می توان بگوییم که این متن یک راهنمای خرید کامل در خصوص ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RW330 می باشد پس تا انتهای متن همراه ما باشید.

ایده آل گستر:

روشنایی ۳۵۰۰lm با رزولوشن WXGA

نسبت کنتراست ۱۰٫۰۰۰: ۱

ساخت لامپ LED / لامپ بدون نیاز به لامپ و یا جایگزینی فیلتر

کیفیت تصویر طولانی مدت و بازتولید رنگ عالی

ابعاد تصویر (قطري)

۴۰ الی ۴۰۰ اینچ

نسبت طول و عرض تصویر ۱۶:۱۰

تغيير بزرگ نمائی وضوح تصویر : دستی

نسبت بزرگ نمائی ۲٫۰x

تصحيح تصاویر ذوزنقه اي عمودي ۴۰ -/+ درجه

ایده برتر پارسیان:

  • ارائه تصاویری شفاف و با کیفیت

ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک مدل Panasonic PT-RW330 از فناوری DLP برای نمایش تصاویر بهره می برد و دارای رزولوشن 1280*800 پیکسل است. همچنین به منظور نمایش تصاویر با کیفیت و شفافیتی بهتر، این ویدئو پروژکتور dlp به فناوری SOLID SHINE مجهز شده است. این فناوری علاوه بر اینکه باعث افزایش طول عمر منبع پخش لیزری/LED ویدئو پروژکتور می شود، به طبیعی تر و شفاف تر شدن رنگ ها نیز کمک زیادی می کند. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-RW330 می توان کیفیت تصاویر آن را کاملاً مناسب دانست.

  • شدت روشنایی و کنتراست مطلوب

از جمله موارد مهمی که در هنگام خرید ویدئو پروژکتور باید به آن توجه داشته باشید، میزان روشنایی آن است. اگر قصد نمایش تصاویر در محیط هایی با میزان روشنایی معمولی را دارید، دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RW330 با شدت روشنایی 3500 لومنی خود انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. توجه داشته باشید که برای دستیابی به بالاترین میزان وضوح تصاویر، بهتر است تا از این دیتا پروژکتور اداری برای نمایش در محیط های کاملاً روشن و پُرنور استفاده نکنی

نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RW330 نیز برابر با 10000:1 است که باعث می شود تا سایه روشن های موجود در تصاویر و فایل های متنی سیاه و سفید با وضوح و میزان خوانایی قابل توجهی به نمایش درآیند. این ویژگی برای ارائه مطالب در کلاس های آموزشی و جلسات اداری کاربرد زیادی دارد.

  • نصب و راه اندازی آسان

با توجه به اینکه دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW330 دارای قابلیت هایی مانند زوم دستی تا 2 برابر، جابجایی لنز به صورت دستی (تا 69 درصد عمودی و 37 درصد افقی) و تصحیح زاویه تصویر (تا 40 درجه عمودی) است، برای نصب آن و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش ویدئو پروژکتور کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! بنابراین با توجه به محدودیت فضای نصب، می توانید ویدئو پروژکتور را در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش قرار دهید.

لازم به ذکر است که اکثر محصولات کمپانی پاناسونیک در سایت ایده آل گستر موجود است، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی ها و قابلیت های این محصولات به وب سایت به این وب سایت فروشگاهی مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی